Paclan Magyarországon

Aprólékos kutatási munka előzte meg a Paclan magyarországi bevezetését. A vásárlóközönség szegmentálása és egyéb kutatási eredmények alapján állítható, hogy Magyarországon erős kereslet mutatkozik olyan minőségi háztartási eszközök iránt, amelyek kifogástalan minőséget képviselnek. E mellett nem csak az árérzékenyebb vásárlók, de a prémium-kategóriás beszerzési helyeken megforduló közönség számára is népszerű brand bevezetése a cél. Itt jön képbe a Paclan.

A Paclan az európai CeDo-nak, azaz Európa legnagyobb, saját márkás háztartási termékeket gyártó vállalatának egyik üzletága. A Paclan márkanév alatt olyan termékek készülnek és kerülnek forgalomba, mint szemeteszsákok, háztartási fóliák, szivacsok, takarítóeszközök és egyéb élelmiszerzacskók, jégtasakok és különböző háztartási kesztyűk.

A Paclan márkanevet, illetve vállalatot 1975-ben, Belgiumban alapították, de a CeDo vállalathoz, annak létrehozásakor, 1998-ban került, az akkoriban még különálló és német tulajdonban lévő Poly-Lina-val történő egybeolvadás által. (A Poly-Lina vállalatot eredetileg 1965-ben, az Egyesült Királyságban alapították.) 2017. év nyarán a Pc Brothers Kft. úgy döntött, hogy disztribúcióval foglalkozó cégként bevezeti az akkor már általuk forgalmazott Paclan márkanevet a magyarországi piacra.

Elsősorban online felmérések által sikerült felmérni, mekkora igény és szükség van jó minőségű, de pénztárca-barát háztartási termékek forgalmazására és saját értékesítési csatornákon keresztül el is kezdődött kiskereskedelmi egységekkel és hálózatokkal a kapcsolatfelvétel. 2017. év végére nem kevesebb, mint 1000 bolt ellátása a cél, valamint a célközönség elérése és tájékoztatása különböző kommunikációs csatornákon.

A Paclan szakemberei folyamatos termékfejlesztéseken is dolgoznak. Az erre szánt idő, anyagi erőforrások és energia meg is hozza a gyümölcsét. Nem egy olyan termékkel hozakodtak már elő, amelyek nem találhatók meg a konkurencia termék-palettáján, ugyanakkor olyan hasznos funkciókat látnak el, mint például a teflont kímélő dörzsi-szivacs, vagy az extra-erős alufólia és hulladékzsákok, amelyek jóval erősebbek, ellenállóbbak, mint azt bárki gondolná. Természetesen a lista nem teljes és e mellett olyan kedvező áron kerülnek forgalomba termékeink, hogy első vásárlás alkalmával bizonyára azt gondolná bárki, hogy az árcédulát elírták.

Természetesen a 2018. év további célokat jelent, hiszen az értékesítés és a brand építése marketing-kommunikációs eszközökkel folyamatos, ahogy a vásárlói magatartások és igények felmérése, vizsgálata is. A Paclan termékeit megszeretni pedig igazán nem nehéz, hiszen -például- a Paclan Soft Power mosogatószivacs tapintása egyedülálló a piacon, miközben hatékonysága, élettartama és használhatósága egészen rendkívüli eredményekkel kecsegtet. Itt hát az ideje, hogy egész Magyarországon mindenki személyesen tapasztalhassa meg, milyen előnyöket is kínál a Paclan!